2017. augusztus 12., szombat

Dark szempillaspirálok (nem csak) dark lányoknak

Még a régi blogon is került elő olykor sminkelős-tollászkodós tartalom, és úgy döntöttem, nem vetem el a váltással. Eskü nem megyek át beauty blogba, de ha látok-veszek, vagy épp alkotok magamon valami klassz dolgot, azt szeretném megosztani Veletek, ez is az ízlésem része, és néha megérdemlik a teljes bejegyzést, nem csak egy insta posztot. Főleg, ha olyasmi, ami mást is megmosolyogtathat :)



Imádom a szempillaspirálokat. Ha csak egy sminkterméket használhatnék, ez lenne az. Szeretem a dögös rúzsokat és a gyönyörű tusvonalakat, de magukban számomra befejezetlenek, a szépen festett pillasor teszi fel az i-re a pontot. Emellett már önmagában nagyszerűen mutat és feldobja akár a sminkeletlen arcot is. Ugyanakkor, ha választani kellene egy sminkterméket, amire nem szeretek sokat költeni, újfent a szempillaspirál nyerne... nem adok ki nagy összeget valamire, amit pár hónap múlva a saját érdekemben ki kell dobnom. Nem mondom, életemben egyszer használtam egy iszonyú drága spirált és olyan is volt az eredmény vele (mint a lepkeszárnyak, a szemöldökömig íveltek fel a pilláim *.*), de szerencsére az olcsóbb, jellemzően a csóróbb fiatalabb célközönséget megszólító márkák is tudnak virítani.

Kezdem a már korábban vett darabbal, ami istenbizony nem a csomagolásával fogott meg. Ez az Essence Lash Princess sorozatának legújabb, lila mintájú, ívelt keféjű darabja. A blogszférában elég nagy felhajtás övezte az első változatot kb. 3 évvel ezelőtt és én is elhasználtam egyet. Tetszett-tetszett, de annyira nem vágott hanyatt, a másodikat simán kihagytam, de ezt, ezt ki kellett próbálnom, méghozzá az ívelt kefe miatt. Ez a kedvencem :) és azért hadd térjek vissza a csomagolásra, hát nem gyönyörű? Szerencsére a tartalom is rendben van, sűrű, de egyáltalán nem száraz állagú festéket kapunk és egy vékony, rövid sörtéjű kefét, ami kimondottan sok festéket vesz fel, ez idővel azért mérséklődik. Az eredmény: hosszú, vastag, ívelt és hangsúlyos pillák.




A másikkal már frissebb a kapcsolat, és igen, a név és a csomagolás vett meg engem, kilóra. Megláttam Krémmánián és majdnem repültem a Rossmannba. Piros tubus, gótikus betűtípus és a név: Vampire Lashes. Hozzáteszem, a Lovely-nak sikerült elkövetnie, akiknek van igazán nagyszerű spiráljuk, na meg ívelt a keféje, hát hogyne próbálnám ki, de jó eséllyel elkerülte volna a figyelmemet a külső sallang nélkül. Mindenképpen valami drámait vártam ettől a spiráltól, főleg, miután megláttam a kefét, ami egész nagy és vastag. Azt hittem, az a típusú spirál lesz, amivel könnyű átesni a ló túloldalára, viszont a festék meglepően híg, keveset vesz fel belőle egyszerre, amitől elsőre szinte túl természetes az eredmény. Kicsit rétegezve viszont szép, ívelt, szétválasztott, rendezett pillákat kapunk. 




Mindkét festék elég tartós, egyik sem pereg vagy kenődik, bár az Essence hajlamos megfogni a bőrt a szemöldök alatt, ha hozzáér, a másik még ennyit se produkál. Az Essence kiszerelése 12 ml, a Lovely-é 8 g, 1100, illetve 900 forintért lehet a miénk. Nekem pedig mosolyognom kell, ha csak rájuk nézek, és bizony vannak reggelek, amiken ez nagyon jól jön :)


Ti találkoztatok már velük?
Van olyan holmitok, ami jókedvet lop a reggelekbe? :)

2 megjegyzés:

  1. A Lash princess 1-hez volt szerencsém...bár nekem se a csomagolás nem tetszett, se a termék - utóbbi elég enyhe megfogalmazás...

    Viszont a NYX smlc Budalest árnyalatától mindig mosolygok...az a boldog rúzsom. :D
    Mindig azt használom amióta megvan, ha tartós, sötét de nem túl sötét ruzst szeretnék. (Világos a bőröm nagyon rajtam minden sötétebbek tűnik.)

    VálaszTörlés
  2. Nekem bajom nem volt vele, de azért olyan kiemelkedőnek sem éreztem, ez egyértelműen veri :)

    Most rákerestem, tényleg gyönyörű, amolyan természetes bordó :) az ilyen árnyalatneveket én is nagyon szeretem, megmelengetik az ember szívét kicsit.

    VálaszTörlés