2017. július 23., vasárnap

Pentagram harness

No, hétfőn megjöttünk EFOTT-ról/RockMaratonról, nem tudom, lesz-e élménybeszámoló, képek nélkül nem akkora dolog olvasni, de még meglátom. Viszont ez a bejegyzés nagyon aktuális, ugyanis mindkét fesztiválon viseltem a szóban forgó ruhadarabot.

Mostanában folyton szembejöttek velem a neten pántos, hámszerű kiegészítők, nem is csodálom, hogy megkedveltem őket. Mivel azért nem tudtam, tartós lesz-e a dolog, vagy csak hirtelen fellángolás, nem akartam nagyon bevásárolni, csak Aliexpressről rendeltem két fazont, az egyik a mellkason pentagramot formáz. Nem rendeltem még ruhát neten keresztül, de nem aggódtam a méret miatt, pici vagyok, S-est kértem mindkettőből, erre a pentagramos nagy lett -.- és amúgy is vacak volt, alig voltak pár helyen rögzítve a pántok egymáshoz, komoly agymunkát igényelt rájönni, hogyan vegyem fel. Bosszankodtam egy kört, de visszaküldeni nem akartam, gondoltam, alkalomadtán szűkebbre varrom, ahol kell.

Szegényke elég bután néz ki kiterítve...

Az ihlet egy nyár eleji szombaton jött, nemcsak szűkebbre akartam venni, rájöttem, hogy nagyon sok fém karika van itthon (hat-nyolc darabra volt szükségem más projektekhez, és húszas pakkot tudtam venni), és mennyire király lenne egy fém karikás verzió... Azon nyomban szétvágtam szegénykét, és elkezdtem összeilleszteni. Nem volt egyszerű, sokáig ugyanolyan átláthatatlan volt, mint eredetileg, pedig amint rávarrtam azokat a pántokat, amik az egész kulcsát jelentik, már tök egyértelmű volt, csak mire én eddig eljutottam... néha komolyan azt hittem, hogy veszett ügy (ne tudjátok meg, hányszor hajítottam el káromkodva), ráadásul szinte zsibbadt az agyam, ahogy próbáltam irányba állítani a pántokat, akár magamon, akár kiterítve. De nagyon jó, hogy nem hagytam magam elkeseredni, imádom a végeredményt.


Úgy érzem, nagyszerű lett, minden pánt a helyén van, az egész fazon olyan, amilyennek elképzeltem. Nem mondom, jobban mutatna picit kisebb karikákkal, de még ez a diszharmónia is tetszik benne. Elvittem RockMaratonra és az EFOTT utolsó napján is felvettem, imádtam viselni :) nem kell rá figyelni, nem csúszik el, és jól mutat lenge felső alatt vagy akár egy egyszerű topra ráhúzva is.

Annyira dög, ez biztosan nem csak fellángolás :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése