2017. július 10., hétfő

EFOTT

Mikor ezt olvassátok, én már Velencén vagyok. Na nem bulizni, hanem dolgozni. Főleg.

Idén a PTE az EFOTT házigazdája, így a civil falu pavilonját az egyetem szervezeti egységei fogják megtölteni, köztük mi, a Karrier Iroda. Igyekszünk mindenkit megszólítani, elmondani, mi miért vagyunk és hogyan igyekszünk segíteni a hallgatóinkat, miért jó a PTE-re járni, miért jó Pécsen egyetemistának lenni. Hárman megyünk az irodából, viszünk kiadványokat, mini tanácsadást, élő társasjátékot, nagyon izgatottak vagyunk, legalábbis mi lányok biztosan, az iroda egy szem hímnemű tagjának volt már lehetősége efottozni korábban.


Be kell vallanom, nem kellett még összepakolnom egész hetes fesztiválozáshoz - amíg Pécs mellett volt a RockMaraton, évről évre mentem ki az egész hétre, na de reggel haza is buszoztam zuhanyozni, enni, regenerálódni. Szóval a korábbi luxushoz képest ez új, viszont kapunk szállást, úgyhogy mégsem egész hetes sátrazásra kell készülnöm. Ha már RockMaraton, pénteken átszökök egy estére Dunaújvárosba, a Hammerfallt szeretném hallani, és legalább megnézem magamnak az új helyszínt, eddig elmaradt. Öt körül leteszem a munkát, értem jön az emberem, éjszaka sátrazunk, reggel pedig vissza Velencére. Izgi :)


Ami az EFOTT zenei programját illeti, igen sokszínű, minden nap találtam néhány zenekart, akiket szívesen meghallgatnék, na nem sokat, de a másnapi kötelezettségeinket tekintve pont eleget. Már csak azt kell eldöntenem, hogy a nagyokat vagy a kicsi tribute bandákat részesítsem előnyben, hajlok az utóbbira, korábbi tapasztalataim szerint fantasztikus bulikat szoktak csinálni.


Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz ez a hét, jó lesz kicsit kiszakadni a hétköznapokból, se ebook olvasó, se varrnivalók, viszont egy kis táncot lehet, hogy beiktatok, kellene gyakorolni a következő fellépésre, ha lesz hely hozzá, akár csak az első néhány, kevésbé dolgos napon. Na de majd meglátjuk :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése